Gazy spalinowe zawierają duże ilości zanieczyszczeń. Do usuwania szkodliwych cząsteczek w samochodach naszych czasów służą dwa urządzenia montowane w seryjnych modelach zjeżdżających z taśm produkcyjnych.
Pierwszym jest katalizator. Drugi to filtr cząstek stałych. Teraz porozmawiamy o drugim rozwiązaniu. Filtr wychwytuje niewypalona sadzę z gazów wydostających się z silnika. Dlatego okresowo trzeba go czyścić.
Podróżując po Polsce północno-wschodniej, zajechaliśmy z wizytą do stolicy regionu, żeby dowiedzieć się, jak przebiega regeneracja filtrów DPF w Białymstoku.
Po czasie przewidzianym na sprawne działanie każda aparatura zaczyna lekko niedomagać. Trzeba wyczuć ten czas i w porę zareagować. Regeneracji filtrów cząstek stałych FAP DPF powinna być przeprowadzana regularnie, ponieważ z powodu zbyt niskiej temperatury często dochodzi do niewypalonej węgla zgromadzonego w sadzy i osadzającego się na ściankach filtra.
Szczególnie polecanym miejscem dla dokonania usługi jest jeden punkt. Można zaznajomić się z faktami poprzez stronę www. Regeneracja filtra DPF u turbokrymar.pl daje możliwość pozbycia się niepotrzebnego balastu zalegającego w filtrze.
W przemyślany sposób eliminuje dużą liczbę zanieczyszczeń z usuwanych gazów spalinowych. Jest to ambitny sposób na to, by nie poddać się przeciwnościom i iść o krok dalej w swych działaniach.
Chcemy żyć wygodnie i korzystać w godny polecenia sposób na użytkowanie z dostępnej techniki. Jednak ma to swoją cenę. I ktoś ją musi zapłacić. Jeśli filtr pozostanie zatkany złogami niedopalonymi w trakcie użytkowania, za całość koszt poniesie natura. Jeśli natomiast jesteśmy ludźmi rozsądnymi, sami pokryjemy koszty czyszczenia filtra i będziemy jeździć samochodem, który w niewielkim stopniu zanieczyszcza środowisko.
Fascynacja technika i ulepszaniem wszystkiego weszła nam w przyzwyczajenie. Jednak później sprzęty muszą działać, jak należy, a do tego potrzebna jest konserwacja.
Nie zawsze szczery zapał jest wystarczający. Potrzeba jeszcze fachowego podejścia.